英語の文章ドリル 20231113 23:00

今回のドリル

一言英語 : 家族のニーズに応える

英語

When it comes to cooking, I always try to cater to my family's needs.

日本語

料理に関しては、私は常に家族のニーズに応えようとします。


英語の長文 : 家族のための特別な料理

英語

In my family, cooking is not just about nourishment; it is a way to show our love and care for each other. We often gather in the kitchen and prepare special meals together, creating unforgettable memories. Whether it's a birthday, anniversary, or simply a Sunday dinner, we always make sure to cook something delicious and meaningful. It's these moments of togetherness and laughter around the dining table that make our family bond stronger.

日本語

私の家族では、料理は単なる栄養摂取だけでなく、お互いへの愛情と思いやりを示す方法です。私たちはよくキッチンで集まり、一緒に特別な食事を準備し、忘れられない思い出を作ります。誕生日や記念日、日曜の夕食でも、私たちはいつも美味しくて意味のある料理を作るように心がけています。食卓を囲んでのこの一体感と笑い声が、私たちの家族の絆をより強くしてくれるのです。