英語の文章ドリル 20231008 16:00

今回のドリル

一言英語 : デジタルコンテンツが好きな人に言える一言

英語

"Digital content is my cup of tea!"

日本語

"デジタルコンテンツは私のお気に入りです!"


英語の長文 : 料理をすることが好きな人について

英語

"Cooking is not just a hobby, it's my passion. I love experimenting with different flavors and creating delicious dishes. It brings me joy to see others enjoying the food I prepare. Cooking allows me to express my creativity and provides a sense of fulfillment. Whether it's a simple meal or an elaborate feast, cooking is an art that brings people together."

日本語

"料理は単なる趣味ではなく、私の情熱です。異なる味を試して美味しい料理を作ることが大好きです。私が作った食べ物を楽しんでくれる人を見るのは喜びです。料理は私の創造性を表現することができ、充実感を与えてくれます。シンプルな食事でも、華やかな宴会でも、料理は人々を結びつける芸術です。"}