英語の文章ドリル 20231024 14:05

今回の英文問題

一言英語 : 料理が苦手な時に言える一言

英語

"I'm not much of a chef."

日本語

"私はあまり料理が得意ではありません。"


一言英語 : テニスが好きな時に言える一言

英語

"I'm a big tennis fan!"

日本語

"私はテニスの大ファンです!"


一言英語 : 職業を話す時に言える一言

英語

"I work as a software engineer."

日本語

"私はソフトウェアエンジニアとして働いています。"


英語の長文 : 料理と旅行の楽しみ

英語

"Cooking and traveling are two of my great passions in life. I love exploring new cuisines and trying out different recipes from around the world. It's incredible how food can bring people together and create unforgettable memories. When I travel, I always make it a point to visit local markets, taste authentic dishes, and learn about the culinary traditions of the place. Food not only nourishes our bodies but also allows us to experience the culture and traditions of a country. For me, cooking and traveling go hand in hand, and they both enrich my life in countless ways."

日本語

"料理と旅行は私の人生での大きな情熱です。新しい料理の探求や世界中から異なるレシピを試すことが大好きです。食べ物は人々をつなげ、忘れられない思い出を作る力があるのは素晴らしいです。旅行する時には、地元の市場を訪れて本物の料理を試し、その場所の料理の伝統について学ぶことを常に心掛けています。食べ物は私たちの体を養うだけでなく、国の文化や伝統を体験することもできます。私にとって、料理と旅行は切っても切り離せないものであり、私の人生を数え切れないほど豊かにしてくれます。"