英語の文章ドリル 20231030 17:01

ボード, 飲み物, 映画館


一言英語 : When you go to the movie theater

英語

When you go to the movie theater, make sure to grab a drink and some popcorn.

日本語

映画館に行くときには、飲み物とポップコーンを手に入れることを忘れないでください。


英語の長文 : A fun day at the board game cafe

英語

Last weekend, my friends and I had a blast at the board game cafe. We spent the whole day playing our favorite games and trying out new ones. We ordered some delicious snacks and drinks to keep us fueled during the intense gaming sessions. It was so much fun to strategize, compete, and laugh together. Time flew by and before we knew it, it was already late evening. We left the cafe with happy memories and plans to do it again soon. Board game cafes are a great place to spend quality time with friends while enjoying some friendly competition.

日本語

先週末、私たちの友達と私はボードゲームカフェで楽しい時間を過ごしました。私たちは一日中、お気に入りのゲームをプレイしたり、新しいゲームを試したりしました。私たちはおいしいおつまみやドリンクを注文して、熱烈なゲームセッション中もエネルギーを保ちました。一緒に戦略を立てたり、競い合ったり、笑ったりすることはとても楽しかったです。時間が経つのはあっという間で、気づいたらもう夕方になっていました。私たちは幸せな思い出と、またすぐにやりたいという計画を持ってカフェを去りました。ボードゲームカフェは友達との質の高い時間を過ごしながら、友好的な競争を楽しむのに最適な場所です。