英語の文章ドリル 20231025 19:01

今回のドリル

一言英語 : 鳴き声がプロジェクトを盛り上げる時

英語

When the sound of the tribe echoes, the project comes alive!

日本語

部族の鳴き声が響くと、プロジェクトが生き返る!


英語の長文 : 部族の鳴き声とプロジェクト

英語

In the heart of the forest, a project was taking shape. The team consisted of members from different tribes. Each member brought their unique skills, knowledge, and perspective. As the project progressed, the sound of the tribes filled the air. It was as if the collective voices of the tribe infused energy into the project. The rhythmic beats and melodic chants guided their work, harmonizing their efforts. With every task completed, the sound grew louder, echoing through the trees. The project thrived under the influence of the tribal sounds, as if it had a life of its own. Together, the team created something truly remarkable, fueled by the power of their collective voices.

日本語

森の奥深くで、ひとつのプロジェクトが形を成していました。チームは異なる民族のメンバーで構成されていました。各メンバーは自分自身の独特なスキル、知識、視点をもたらしました。プロジェクトが進行するにつれて、民族の鳴き声が空気を満たし始めました。まるで民族の集合的な声がプロジェクトにエネルギーを注入しているようでした。リズミカルなビートとメロディックなチャントが彼らの仕事を導き、努力を調和させました。タスクが完了するたびに、その鳴き声は大きくなり、木々に反響しました。民族の響きの影響下でプロジェクトは繁栄し、まるでそれ自体が生命を持っているかのようでした。チームは共同の声の力に駆り立てられて、本当に素晴らしいものを創り出しました。