英語の文章ドリル 20231005 10:01

今回のドリル

一言英語 : When you want to buy a new device

英語

A new gadget is just what you need!

日本語

新しいデバイスがちょうど必要です!


英語の長文 : The impact of accessories on our daily lives

英語

Accessories have become an essential part of our daily lives. From smartwatches and wireless earbuds to portable chargers and Bluetooth speakers, these devices enhance our experience and make our lives more convenient. We rely on them for communication, entertainment, and productivity. Accessories also reflect our personal style and can be a form of self-expression. They allow us to customize our devices and make them uniquely ours. However, it is important to strike a balance and not let these accessories become distractions. We should use them responsibly and not let them interfere with our relationships and interactions with others. Let's embrace the power of accessories while staying mindful of their impact on our daily lives.

日本語

アクセサリーは私たちの日常生活において欠かせない存在となりました。スマートウォッチやワイヤレスイヤホンからポータブル充電器やBluetoothスピーカーまで、これらのデバイスは私たちの経験を向上させ、より便利な生活を実現します。コミュニケーション、エンターテイメント、生産性の向上のために、私たちはこれらのアクセサリーに頼るようになりました。アクセサリーはまた、私たちの個人的なスタイルを反映し、自己表現の手段でもあります。私たちはデバイスをカスタマイズして、独自のものにすることができます。しかし、バランスを保ち、これらのアクセサリーが私たちの関係や他人との交流を妨げることのないように注意することも重要です。私たちは責任を持って使用し、アクセサリーが私たちの日常生活に与える影響を理解しながら、その力を受け入れましょう。