英語の文章ドリル 20231002 18:02

今回のドリル

一言英語 : (テクノロジーを活用してホテル予約をするときにこの一言)

英語

"Book your hotel hassle-free with technology!"

日本語

"テクノロジーを活用して手間なくホテルを予約しましょう!"


英語の長文 : テクノロジーの進歩によるホテル予約の変化

英語

With the advancement of technology, the process of hotel reservations has undergone a significant transformation. Gone are the days of making phone calls or personally visiting travel agencies to book a hotel room. Now, with just a few clicks on your smartphone or computer, you can easily compare prices, read reviews, and make instant reservations at any hotel of your choice. This convenience has not only saved us time and effort, but it has also opened up a world of options, allowing us to explore different accommodations and find the best deals. Thanks to technology, hotel reservation has become a breeze!

日本語

テクノロジーの進歩に伴い、ホテル予約のプロセスは大きな変革を遂げました。かつて電話をかけたり旅行代理店を訪れてホテルの予約をする日々は過去のものとなりました。今では、スマートフォンやコンピューターでわずか数回のクリックで、料金の比較や口コミの閲覧、即時予約ができるようになりました。この利便性は、私たちの時間と労力を節約するだけでなく、さまざまな宿泊施設を探索し、最高のお得な情報を見つけることができる世界を広げてくれました。技術のおかげで、ホテル予約は簡単になりました!