英語の文章ドリル 20230909 20:01

今回のドリル

一言英語 : 釣りに行く時の一言

英語

Fishing is my favorite sport!

日本語

釣りは私の一番のスポーツです!


英語の長文 : 釣りと選手

英語

Fishing is not only a leisure activity for me, but also a way to challenge myself and test my skills as an angler. As an avid fisherman, I constantly strive to improve my techniques and learn new strategies to catch different species of fish. Just like in any other sport, there is a competitive aspect to fishing. I participate in fishing tournaments and compete against other anglers to showcase my abilities and win prizes. It is a thrilling experience to be out on the water, battling with the fish and trying to outsmart them. Fishing has taught me patience, perseverance, and the importance of respecting nature. It is not just a hobby, but a lifestyle that brings me joy and fulfillment.

日本語

釣りは私にとってただの余暇の活動ではなく、自分自身にチャレンジし、アングラーとしての技術を試すための方法でもあります。熱心な釣り人として、常に自分の技術を向上させ、さまざまな魚の種類を釣るための新しい戦略を学ぶ努力をしています。他のスポーツと同様に、釣りにも競技面があります。私は釣りのトーナメントに参加し、他のアングラーと競い合って自分の能力を披露し、賞を獲得します。魚との戦いの中で水上に出て、魚を上手く騙そうとするのは興奮を覚えます。釣りは私に忍耐力、粘り強さ、自然を尊重する重要性を教えてくれました。それはただの趣味ではなく、私に喜びと充実感をもたらすライフスタイルです。