英語の文章ドリル 20230908 20:01

今回のドリル

一言英語 : サイクリングをする時の一言

英語

Going for a ride with friends keeps the wheels of laughter spinning!

日本語

友達と一緒にサイクリングに行くと、笑いの車輪が回っていきます!


英語の長文 : サイクリングとコメディの融合 (英文のタイトル)

英語

Cycling and comedy are a perfect match. When you pedal away, the world becomes your stage, and every trail is a punchline waiting to be discovered. As you navigate the winding roads and tackle challenging hills, the laughter resonates with the rhythm of your heartbeat. The wind in your hair whispers jokes, and the camaraderie with your fellow cyclists adds another dimension of fun. And when you reach the summit, the view is not the only thing that takes your breath away; it's the sound of your laughter filling the air. So, hop on your bike, let the comedic adventure begin, and remember, life is better when you peddle with a smile on your face!

日本語

サイクリングとコメディは最高の組み合わせです。ペダルを漕ぎ始めると、世界があなたの舞台となり、どの道も待ちわびている笑いの落ちがあります。曲がりくねった道を進み、挑戦的な坂を乗り越えると、笑いが鼓動のリズムに共鳴します。風が髪に冷たく触れると冗談がささやかれ、仲間の自転車乗りとの連帯感が更なる楽しさを加えます。そして頂上に到達した時に、息をのむほどの景色だけでなく、空気中に広がる笑い声があります。だから、自転車に跨って、笑顔で冒険を始めましょう!そして、忘れずに言いましょう、笑顔で漕ぐと人生はより素晴らしいものになります!