英語の文章ドリル 20230828 22:01

今回のドリル

一言英語 : When swimming brings spiritual peace

英語

Swimming is my meditation.

日本語

スイミングは私の瞑想です。


英語の長文 : The Connection Between Swimming and Spirituality

英語

Swimming has always been more than just a physical activity for me. It's a spiritual experience that connects me to something greater than myself. When I swim, I feel a sense of peace and tranquility that I can't find anywhere else. It's as if the water washes away all my worries and burdens, leaving me feeling refreshed and renewed. In those moments, I feel a deep connection to nature and to the universe. It's a reminder that there's more to life than what meets the eye. Swimming is not just exercise, it's a form of meditation, a way to nourish my soul. It's a sacred ritual that allows me to dive deep within myself and discover the depths of my being. It's a journey of self-discovery and self-transcendence. When I swim, I feel a sense of oneness with the water, as if I'm merging with it, becoming one with the flow. The rhythmic movement of my body in the water, the sound of my breath, the sensation of the water against my skin - it all creates a symphony of sensations that transport me to a state of serenity and bliss. Swimming is my sanctuary, my refuge from the noise and chaos of the world. It's where I find solace and find myself.

日本語

私にとって、スイミングは単なる運動以上のものです。それは、私を自己以上の何かにつなげる、精神的な経験です。スイミングをするとき、私は他のどこにも見つけることのできない平和と静けさを感じます。まるで水がすべての心配や重荷を洗い流してくれるように、私はリフレッシュされ、新たなる希望を見いだすことができます。その瞬間、私は自然や宇宙との深い繋がりを感じます。それは、目に見えるもの以上の人生の豊かさを思い起こさせてくれるのです。スイミングは単なる運動ではなく、瞑想の一形態であり、私の魂を育む方法なのです。それは私が自分自身の内側に潜り、自己の深層を発見するためのの旅です。自己の発見と自己超越の旅です。スイミングをするとき、私は水との一体感を感じます。水と融合し、流れに一体化していくような感覚です。水中で体のリズムを取り、息の音、水の感触 - すべてが私を静寂と至福の状態へと運んでくれます。スイミングは私の聖域、世界の騒々しさからの避難所です。そこで私は慰めを見つけ、自分自身に出会うのです。