英語の文章ドリル 20230819 16:00

今回のドリル

一言英語 : (飲み物)

英語

Coffee is my lifeline.

日本語

コーヒーは私の命綱です。


英語の長文 : (国内旅行)

英語

I recently took a trip to explore the beauty of my own country. From the lush green landscapes to the vibrant city lights, I fell in love with every aspect of it. It made me realize that sometimes we overlook the treasures that are right in our backyard. I encourage everyone to take a domestic trip and discover the hidden gems of their own country.

日本語

最近、自国の美しさを探求するために旅行に出かけました。青々とした風景から輝く都市の光まで、私はすべての側面に恋に落ちました。私たちは時に、自分の庭先にある宝物を見落としてしまうことに気付かされることがあります。誰もが国内旅行をして、自国の隠れた宝石を発見することをお勧めします。