英語の文章ドリル 20230814 14:00

今回のドリル

一言英語 : オンラインショッピングでセールを見つけた時

英語

  1. When I found a sale while online shopping.

日本語

  1. オンラインショッピングでセールを見つけた時。

英語の長文 : オンラインショッピングのセールについて

英語

Online shopping has revolutionized the way we shop, and finding a sale is now easier than ever. With just a few clicks, we can browse through numerous online stores and compare prices in a matter of minutes. Whether it's a limited-time promotion or a clearance sale, the excitement of finding a great deal is unmatched. Not only do we get to save money, but we also get to enjoy the convenience of shopping from the comfort of our own homes. So next time you're in need of something, don't forget to check out the online sales!

日本語

オンラインショッピングは私たちの買い物の方法を変えましたし、セールを見つけることも今や以前に比べて簡単になりました。数回のクリックで、私たちはたくさんのオンラインストアを閲覧し、数分で価格を比較することができます。期間限定のプロモーションやクリアランスセールであろうとも、素晴らしい取引を見つける喜びは他に類を見ません。私たちはお金を節約するだけでなく、自宅の快適さからショッピングを楽しむこともできます。だから次に何か必要なものがある時は、オンラインセールもチェックすることを忘れないでください!