英語の文章ドリル 20230730 21:00

今回のドリル

一言英語 : 「スポーツをするときにこの一言」

英語

Sports is my happy place.

日本語

スポーツは私の幸せな場所です。


英語の長文 : 「バーゲンでのお買い物体験」

英語

Last weekend, I went to a big sale at a department store. It was a great experience! There were so many discounted items, and I could find some amazing deals. I bought a new pair of shoes and a stylish dress at a fraction of the original price. The atmosphere was lively, and people were excitedly searching for bargains. It felt like a treasure hunt. I was thrilled with my purchases and felt like I got incredible value for my money. I love the thrill of finding a good deal, and this shopping experience definitely satisfied my bargain-hunting cravings.

日本語

先週末、私はデパートの大型セールに行きました。素晴らしい体験でした!たくさんの割引商品があり、驚きのお得な品物を見つけることができました。靴とおしゃれなドレスを元値の一部で手に入れました。雰囲気は活気に満ちていて、人々がお得な商品を探してワクワクしていました。まるで宝探しのようでした。購入したものにとても満足し、お金に見合った素晴らしい価値を得た気分です。お得な商品を見つける興奮が大好きで、この買い物体験は間違いなく私の掘り出し物探しの欲求を満たしてくれました。