英語の文章ドリル 20230721 23:01

今回のドリル

一言英語 : 「テニスを楽しむ時に使える一言」

英語

When playing tennis, the ball is in your court.

日本語

テニスを楽しむ時に使える一言は「テニスを楽しむためには、ボールがあなたのコートにあるということです」です。


英語の長文 : 「レストランでの食事エピソード」

英語

Last week, I went to a restaurant with my friends. We had a great time trying different dishes from around the world. The atmosphere was cozy and the service was excellent. I ordered a steak and it was cooked to perfection. The flavors were amazing and I couldn't help but savor every bite. We also had a variety of desserts, including a delicious chocolate cake. It was a fantastic dining experience and I can't wait to go back!

日本語

先週、友達とレストランに行きました。世界各国の料理を試すことができ、とても楽しい時間を過ごしました。雰囲気も居心地が良く、サービスも素晴らしかったです。私はステーキを注文しましたが、パーフェクトに焼かれていました。味も素晴らしく、一口一口を味わうのが止まりませんでした。また、美味しいチョコレートケーキを含む様々なデザートも楽しんだんです。素晴らしい食事体験で、もうすぐ行きたくなります!