英語の文章ドリル 20230725 19:01

今回のドリル

一言英語 : 音楽を聴くのが好きな時にこの一言

英語

Music is my fashion.

日本語

音楽は私のファッションです。


英語の長文 : 音楽とファッション

英語

When it comes to expressing myself, two things always come to mind - music and fashion. Music has the power to evoke emotions and transport me to different worlds. It speaks to my soul and allows me to connect with others on a deeper level. Similarly, fashion is a way for me to express my individuality and creativity. The clothes I wear can reflect my mood, my personality, and my sense of style. Whether it's rocking out at a concert or strutting down the runway, music and fashion are my ultimate forms of self-expression.

日本語

自分自身を表現するときに思い浮かべるものはいつも2つあります - 音楽とファッションです。音楽は感情を呼び起こし、私を異なる世界に連れて行ってくれる力を持っています。それは私の魂に語りかけ、他の人とより深いレベルでつながることができます。同様に、ファッションも私の個性と創造性を表現する手段です。私が身に着ける服は、私の気分、個性、スタイル感を反映することができます。コンサートで一緒に盛り上がる時でも、ランウェイを歩く時でも、音楽とファッションは私にとって究極の自己表現の形です。 }