英語の文章ドリル 20230724 22:05

今回のドリル

一言英語 : 旅行中のファッション

英語

When traveling, dress to impress.

日本語

旅行中は印象的な服装で出かけましょう。


英語の長文 : ソーシャルネットワークと旅行

英語

In today's digital age, social networks have become an integral part of our lives. They not only connect us with friends and family but also serve as a platform to share our travel experiences. Through social networks, we can showcase our adventures, recommend places to visit, and even find travel companions. It has revolutionized the way we plan and navigate our trips. With just a few clicks, we can research destinations, read reviews, and book accommodations. We can also connect with locals and seek their recommendations for hidden gems and authentic experiences. Social networks have made it easier than ever to share our love for travel and connect with like-minded individuals who share the same passion.

日本語

現代のデジタル時代において、ソーシャルネットワークは私たちの生活の一部となりました。それは私たちを友人や家族とつなげるだけでなく、旅行の体験を共有するためのプラットフォームとしても機能しています。ソーシャルネットワークを通じて、私たちは自分の冒険を披露したり、訪れるべき場所を推薦したり、旅の仲間を見つけることができます。それは私たちが旅行を計画し、進行する方法を革新しました。わずか数クリックで、私たちは目的地の調査を行い、レビューを読んで宿泊施設を予約することができます。また、地元の人々とつながり、秘密の宝石や本物の体験に関して彼らの推薦を求めることもできます。ソーシャルネットワークは、旅行への愛を共有し、同じ情熱を持つ仲間とつながるための手段をこれまで以上に簡単にしました。