英語の文章ドリル 20230724 12:31

サッカー、ペット、本に関する英文問題

一言英語

サッカー

英語

When I watch soccer, I feel exhilarated!

日本語

サッカーを見ると、私は興奮します!

ペット

英語

Having a pet brings so much joy to my life.

日本語

ペットを飼うことは私の人生にたくさんの喜びをもたらします。

英語

Books are the gateway to a world of imagination.

日本語

本は想像力が広がる世界への入り口です。

英語の長文

サッカー

英語

Soccer is not just a game, it's a passion that unites people from all walks of life. Whether you're a player on the field, a fan in the stands, or even just a casual observer, the excitement and energy of the game can be felt by everyone. It's a sport that transcends language and cultural barriers, bringing people together and creating unforgettable memories.

日本語

サッカーは単なるゲームではありません。それは人々を結びつける情熱です。フィールドでプレイする選手、スタンドで応援するファン、さらにはただの観客であっても、ゲームの興奮とエネルギーは誰もが感じることができます。言語や文化の壁を超えるスポーツであり、人々を一つにし、忘れられない思い出を作り出します。

ペット

英語

Pets have a special way of brightening our days. They provide companionship, unconditional love, and endless entertainment. Whether it's a playful dog greeting you at the door, a quirky cat curling up in your lap, or a talkative parrot mimicking your words, pets have a unique ability to bring joy and laughter into our lives. They teach us valuable lessons about responsibility, empathy, and the power of a loving bond.

日本語

ペットは私たちの日々を明るくする特別な存在です。彼らは友情、無条件の愛、そして終わりのないエンターテイメントを提供してくれます。ドアで出迎えてくれる遊び心のある犬、膝にくつろぐ奇抜な猫、言葉を真似するおしゃべりなオウムなど、ペットは私たちの生活に喜びと笑いをもたらす特別な能力を持っています。彼らは責任・共感・愛情の絆の力についての貴重な教訓を私たちに伝えてくれます。

英語

Books have the incredible power to transport us to different worlds, introduce us to new ideas, and ignite our imagination. They are a source of knowledge, a form of entertainment, and a means of self-expression. Whether it's a gripping novel that keeps us up all night, a thought-provoking non-fiction book that challenges our beliefs, or a beautifully illustrated children's book that sparks curiosity, books have the ability to shape our perspectives, broaden our horizons, and inspire us to dream.

日本語

本は私たちを異なる世界に連れて行き、新しいアイデアを紹介し、想像力をかき立てるという驚異的な力を持っています。彼らは知識の源、エンターテイメントの形態、自己表現の手段です。私たちを夜中まで起きてさせる魅力的な小説、私たちの信念に挑戦する刺激的なノンフィクションの本、好奇心をかき立てる美しいイラストの入った子供向けの本など、本は私たちの視点を形作り、視野を広げ、夢を描くように私たちをインスパイアします。