英語の文章ドリル 20230723 09:30

今回のドリル

一言英語 : 年齢と成果

英語

Age is not a limitation, it’s a motivation.

日本語

年齢は制限ではなく、やる気の源です。


英語の長文 : The Power of Age and Achievement (英文のタイトル)

英語

Age should never be a barrier to achieving greatness. From a young age to our golden years, we have the potential and the ability to accomplish great things. Our age should not define our worth or limit our aspirations. With age comes wisdom, experience, and a unique perspective that can bring immense value to any endeavor. Let us embrace the power of age and use it as fuel to drive us towards our goals. Remember, it's never too late to achieve something meaningful. Age is just a number, but the impact we make is what truly matters.

日本語

年齢は偉大さを達成する障壁ではありません。若い時から黄金期まで、私たちは大きなことを成し遂げる可能性と能力を持っています。私たちの年齢は私たちの価値を定義したり、志向を制限したりするものではありません。年齢と共に、知恵、経験、そして独自の視点が私たちの成果に大きな価値をもたらすことができます。年齢の力を受け入れ、それを私たちの目標に向かって進む燃料として活用しましょう。覚えておいてください、意義深いことを達成するのには決して遅すぎることはありません。年齢は単なる数字ですが、私たちが生み出す影響こそが真に重要なのです。