英語の文章ドリル 20240614 17:00

一言英語 : 快適な睡眠を返品しませんか?

英語

Return your undisturbed sleep with us!

日本語

私たちと一緒に快適な睡眠を取り戻しましょう!


英語の長文 : 返品ポリシーと良好な健康関係 (Returning Policy and Good Health)

英語

Unsatisfied with your new mattress? Our return policy allows you to exchange it hassle-free. Prioritize your health and comfort with our customer-oriented services. Your well-being is our top concern. Remember, a good night's sleep is the foundation of a healthy lifestyle. Let us help you achieve that by providing you with the best products and support. Your satisfaction is our guarantee.

日本語

新しいマットレスに満足していないですか? 私たちの返品ポリシーでは、簡単に交換が可能です。お客様を最優先に考えたサービスで、健康と快適さを重視してください。あなたの幸福は私たちの最大の関心事です。 良い睡眠は健康的なライフスタイルの基盤です。私たちが最高の製品とサポートを提供することで、あなたの目標を達成する手助けをさせてください。あなたの満足が私たちの保証です。