英語の文章ドリル 20240410 09:00

一言英語 : (雪の中で犬と遊ぶ時にこの一言)

英語

Embrace the winter wonderland with your furry friend!

日本語

毛皮の友達と一緒に冬の絶景を楽しもう!


英語の長文 : Snow Report: Fun Day with the Dog in the Snow (報告書:雪の中での犬との楽しい一日)

英語

As I stepped outside, the snowflakes gently danced through the air, creating a magical ambiance. My dog, filled with excitement, darted through the snow-covered yard, leaving joyful paw prints behind. We played fetch, watched the snowflakes sparkle in the sunlight, and shared special moments in the pristine winter landscape. The joy and freedom of running in the snow, with my loyal companion by my side, made this day unforgettable.

日本語

外に出ると、雪片が優しく舞い落ち、魔法のような雰囲気を醸し出していました。うれしさいっぱいの犬は、雪の積もった庭をかけめぐり、喜びに満ちた足跡を残していきます。私たちはボール遊びをし、雪片が太陽の光を受けて輝くのを眺め、雪の雄大な景色の中で特別な時間を共有しました。私の忠実な仲間とともに雪の中を駆ける喜びと自由は、この日を忘れられないものにしました。