英語の文章ドリル 20240309 08:00

一言英語 : (かわいいメールを受け取った時にこの一言)

英語

You've got mail!

日本語

かわいいメールが届きました!


英語の長文 : Sweet Email Surprise (メール, かわいい)

英語

I opened my inbox to find a sweet surprise - a cute email from a friend with heartwarming words that brightened my day. It was like a warm hug in the form of words, making me smile from ear to ear. Reading that adorable message made me appreciate the little moments of joy in everyday life. I couldn't help but reply with a grateful heart, feeling thankful for such a lovely gesture that made my day special.

日本語

メールボックスを開けると、かわいい驚きが待っていました - 友達からのかわいいメール。心温まる言葉で、私の一日が明るくなりました。それは言葉の形をした暖かい抱擁のようで、笑顔が耳から耳へと広がりました。その可愛らしいメッセージを読むことで、日常生活の中の小さな喜びを感じることができました。感謝の気持ちを込めて返信せずにはいられず、この特別な一日を演出してくれた素敵なジェスチャーに感謝の気持ちでいっぱいになりました。