英語の文章ドリル 20240305 13:00

一言英語: (ノートパソコンを持って映画館に行くときに使える一言)

英語

"I'll bring my laptop to the cinema."

日本語

"映画館にノートパソコンを持っていきます。"


英語の長文: チームと共に映画館のチケットをオンラインで購入する (Buying Movie Tickets Online with the Team)

英語

When our team decided to watch a movie together, we opted to buy the tickets online. With everyone gathered around a table, each member took out their laptops, logged into the ticketing website, and selected their seats. It was a seamless process that allowed us to choose the best seats and ensure that we all sat together. Once the transaction was complete, we were all set for a fun movie night at the theater!

日本語

チームが一緒に映画を観ることを決めたとき、私たちはチケットをオンラインで購入することにしました。皆がテーブルに集まり、それぞれがノートパソコンを取り出し、チケットのウェブサイトにログインし、席を選びました。すべてがスムーズに進み、最高の席を選び、一緒に座れることを確認しました。取引が完了すると、劇場で楽しい映画の夜が始まりました!