英語の文章ドリル 20240305 05:00

一言英語 : Dancing with friends

英語

Dance like no one's watching with friends.

日本語

友達と一緒に誰も見ていないかのように踊る。

英語の長文 : The Joy of Dancing with Friends

英語

Dancing with friends creates unforgettable memories filled with laughter and happiness. The rhythm of the music binds us together, moving in harmony, expressing our emotions through graceful motions. Each step taken on the dance floor strengthens our bond, connecting us in a unique way. As we twirl and spin, the joy in our hearts radiates, spreading infectious energy to everyone around us. The laughter shared during those spontaneous dance sessions echoes in our minds long after the music fades away, reminding us of the precious moments spent together.

日本語

友達と一緒に踊ることは、笑いと幸せに満ちた忘れられない思い出を作ります。 音楽のリズムが私たちを結びつけ、調和を保ちながら感情を優雅な動きで表現します。 ダンスフロアで踏み出す一歩ごとに私たちの絆が強まり、ユニークなやり方で私たちを結びつけます。 繰り返し転がり続ける中で、心の中の喜びが溢れ出し、私たちの周りの皆に伝染性のあるエネルギーを広めます。 ふとしたダンスセッションで共有された笑いは、音楽が消えた後も私たちの心に鳴り響き、一緒に過ごした貴重な瞬間を思い起こさせてくれます。