英語の文章ドリル 20240301 19:00

一言英語 : Exploring new horizons in architecture! (建築における新しい地平線を探求する時にこの一言)

英語

Intrigued by the drama of design.

日本語

デザインのドラマに興味をそそられて。


英語の長文 : Discovering Architectural Marvels Through Bargain Hunting (建築の驚異を見つけるためのバーゲンハンティング)

英語

As a savvy bargain hunter, I stumbled upon hidden architectural gems in the most unexpected places. From abandoned warehouses filled with history to quaint alleys adorned with modern marvels, each discovery sparked my curiosity and passion for architecture. With each find, I unraveled the stories etched in stone and steel, connecting the past with the present in a harmonious blend of art and functionality. Every bargain struck unveiled a piece of architectural ingenuity, reminding me of the beauty and resilience of human creativity. Through bargain hunting, I not only acquired exquisite pieces for a fraction of their worth but also gained a deeper appreciation for the intricate world of architecture.

日本語

知識豊富なバーゲンハンターとして、私は予期せぬ場所で隠された建築の宝を見つけました。歴史に満ちた廃倉庫から、現代の驚異が飾られた風情ある路地まで、それぞれの発見は私の建築への好奇心と情熱を刺激しました。各発見ごとに、私は石と鉄に刻まれた物語を解き明かし、過去と現在を結ぶアートと機能の調和が見えてきました。各バーゲンの成功は、建築の独創性のひとかけらを明らかにし、人間の創造力の美しさと強靭さを思い出させてくれました。バーゲンハンティングを通じて、私は半額で見事な作品を手に入れるだけでなく、建築の緻密な世界に対する深い感謝も得ました。