英語の文章ドリル 20240210 20:02

今回のドリル

一言英語: 分析する (分析する時にこの一言)

英語

When in doubt, analyze.

日本語

迷ったら分析しましょう。


英語の長文: 試合の分析

英語

After the game, we sat down to analyze our performance. We carefully reviewed our strategy, identified areas for improvement, and discussed potential changes for the next match. Through this analysis, we gained valuable insights and developed a plan to enhance our performance in future games. Analyzing the game allowed us to learn from our mistakes and make the necessary adjustments to succeed.

日本語

試合後、私たちはパフォーマンスを分析するために座りました。戦略を注意深く見直し、改善すべき点を特定し、次の試合に向けての潜在的な変更について話し合いました。この分析を通じて、貴重な洞察を得て、将来の試合でのパフォーマンス向上のための計画を立てることができました。試合を分析することで、私たちは失敗から学び、成功するために必要な調整を行うことができたのです。