英語の文章ドリル 20231231 21:00

今回のドリル

一言英語 : 特産品をもらった時にこの一言

英語

特産品を受け取った時にこの一言を使ってみましょう。

日本語

「Thank you so much for this delicious specialty product! I can't wait to try it!」


英語の長文 : 訪れた場所でロマンスを感じた時のエピソード

英語

During my trip to (場所), I experienced a moment of sheer romance that will forever stay with me. As I strolled through the winding streets illuminated by soft, glowing lanterns, the sound of classical music filled the air and set the perfect ambiance. I stumbled upon a charming cafe with cozy tables set up under a canopy of twinkling lights. The aroma of freshly brewed coffee and the sweet fragrance of roses instantly captivated my senses. I sat down and savored each sip, watching the world go by and feeling an overwhelming sense of love and serenity. It was a magical moment that reminded me of the power of romance and how it can be found in the simplest of places.

日本語

(場所)を訪れた際に、私は一瞬、忘れられないロマンスを感じました。柔らかな光が灯された曲がりくねった道を歩いていると、クラシック音楽の音色が空気を満たし、完璧な雰囲気を醸し出していました。きらめく光に覆われた可愛らしいカフェを見つけました。新しく淹れたコーヒーの香りと甘いバラの香りが私の感覚を一瞬にして捉えました。私は座り、一口ずつ味わいながら、人々が通り過ぎる様子を眺め、愛と静けさを思いきり感じました。それは、ロマンスの力と、どんなに簡素な場所にも存在することを私に思い出させる魔法の瞬間でした。