英語の文章ドリル 20231226 10:02

Today's Drill

Key Phrase: The Love for Dogs


Phrase

English

  • When I'm feeling down, spending time with my dog always cheers me up.

Japanese

  • 気分が落ち込んだ時、犬と一緒に過ごすことはいつも私を元気づけてくれる。

Passage

English (The Joy of Owning a Dog)

  • Owning a dog has been one of the most enriching experiences of my life. The love and loyalty that a dog offers is unparalleled. Regardless of what kind of day I'm having, coming home to my furry friend brings an instant smile to my face. The magical bond I share with my dog is indescribable. We go on long walks together, play fetch in the park, and cuddle on the couch. I have learned so much from my dog - patience, responsibility, and unconditional love. Through the ups and downs, my dog has always been there for me, providing comfort and companionship. It's amazing how a creature with four legs can have such a profound impact on my happiness and well-being.

Japanese

  • 犬を飼うことは私の人生で最も豊かな経験の一つです。犬が提供してくれる愛と忠誠心は比類のないものです。どんなにつらい日でも、ふわふわの友達と一緒に帰宅すると、すぐに笑顔になります。私と犬の間にある不思議な絆は言葉では表現できません。一緒に長い散歩に出かけたり、公園でボールを投げたり、ソファでくつろいだりします。私は犬からたくさんのことを学びました。忍耐力、責任感、無条件の愛を。喜怒哀楽を通じて、私の犬はいつも私を支えてくれて、快適な仲間を提供してくれます。四つ足の生き物が私の幸福と幸福にどれほど強い影響を与えることができるか、本当に驚くべきことです。