英語の文章ドリル 20231220 20:02

一言英語: 友達が試合に参加する場面で (When a friend participates in a game)

英語

"Give it your all and show them what you've got!"

日本語

"全力を尽くして、自分の力を見せてあげて!"


英語の長文: 市場で友達に会った時の楽しみ (The joy of meeting a friend at the market)

英語

When I bumped into my friend at the market, we couldn't contain our excitement. We explored the different stalls together, sampling delicious food and sharing laughter. It was a memorable experience that reminded us of the importance of friendship.

日本語

市場で友達に偶然出会った時、興奮を抑えることができませんでした。私たちは一緒にさまざまな屋台を探検し、美味しい食べ物を試食し、笑いを共有しました。友情の重要性を思い出させる、忘れられない経験でした。