英語の文章ドリル 20231213 00:01

瞑想と釣りの組み合わせ

一言英語 : 穏やかな心を育む

英語

Meditation and fishing: Cultivating a serene mind

日本語

瞑想と釣り: 穏やかな心を育む


英語の長文 : 心と自然の共鳴

英語

When we practice meditation and go fishing, we allow ourselves to resonate with the tranquility of nature. The act of sitting in stillness and observing our breath helps to quiet the mind and create a sense of inner peace. As we cast our line into the water and connect with the rhythm of the waves, we become attuned to the present moment and all its beauty. The combination of meditation and fishing provides an opportunity to recharge our spirits, find solace in nature, and reconnect with ourselves and the world around us.

日本語

瞑想と釣りをすることで、私たちは自然の静けさと共鳴することができます。静かに座って自分の呼吸を観察する行為は、心を静めて内なる平和感を生み出すためのものです。私たちが釣り糸を水に投げ込み、波のリズムにつながると、現在の瞬間とその美しさに共鳴します。瞑想と釣りの組み合わせは、私たちの心を充電し、自然の中で慰めを見つけ、自分自身と周りの世界とのつながりを取り戻す機会を提供してくれます。