英語の文章ドリル 20231208 05:00

今回のドリル

一言英語 : ペットを連れて散歩する時に思わず歌う言葉は?

英語

When I take my pet for a walk, I can't help but sing.

日本語

私がペットを散歩に連れて行く時、つい歌ってしまいます。


英語の長文 : ペットを散歩させながら歌うことの楽しさ

英語

Taking my pet for a walk and singing along brings me so much joy. It's a chance for us to bond and enjoy the simple pleasures of life together. As we stroll through the park, I can't help but sing my favorite songs, and my pet seems to enjoy it too. The melodies echo through the trees, and it feels like our own private concert. It's a truly magical experience that fills my heart with happiness.

日本語

ペットを散歩させながら一緒に歌うことは、私にとってとても楽しい時間です。これは私たちが一緒に時間を過ごし、人生のシンプルな喜びを共有する機会です。公園を散歩しながら、私はお気に入りの曲を歌わずにはいられませんし、ペットも楽しんでいるようです。メロディーが木々に響き渡り、私たちだけのプライベートコンサートのような感覚です。この素晴らしい経験は私の心を幸せでいっぱいにします。