英語の文章ドリル 20230903 21:01

今回のドリル

一言英語 : 野球が好きな人のための一言

英語

I live for baseball!

日本語

野球で生きている!


英語の長文 : ペットとしての野球

英語

Baseball as a Pet

I've always loved baseball, so when I found out that there was a way to keep baseball as a pet, I was ecstatic. Having a baseball as a pet is not only a unique experience, but it also brings me so much joy. I take good care of my baseball, making sure it stays clean and well-maintained. I even take it for walks, rolling it around on the ground while practicing my batting skills. People might think it's strange to have a baseball as a pet, but to me, it's the best thing ever!

日本語

ペットとしての野球

私はずっと野球が好きで、野球をペットとして飼う方法があることを知ったとき、とても興奮しました。野球をペットとして飼うことは、ただただ珍しい経験ではなく、私にとってはとても喜びをもたらしてくれます。私は野球をよく世話し、清潔に保ち、メンテナンスをしっかりと行います。私はさらに、打撃のスキルを練習しながら、地面を転がして散歩にも連れて行きます。人々は野球をペットとして飼うことを奇妙に思うかもしれませんが、私にとっては最高のことです!