英語の文章ドリル 20231117 17:02

ネットワーク、寒い、チェックイン

一言英語

英語

"Could you check in my luggage? It's freezing outside!"

日本語

"私の荷物をチェックインしてくれませんか?外は凍えるように寒いです!"


英語の長文

寒い空港でのチェックイン

英語

At the cold and bustling airport, I approached the check-in counter with my luggage. The blizzard outside made me shiver as I handed over my passport and travel documents to the agent. I politely asked, "Could you please check in my luggage? It's freezing outside!"

日本語

寒々しい混雑した空港で、私は荷物を持ちながらチェックインカウンターに近づきました。吹雪の外の様子は私を震えさせ、パスポートと旅行書類を担当者に渡しました。丁寧に尋ねました。「私の荷物をチェックインしていただけますか?外は凍えるように寒いです!"