英語の文章ドリル 20231114 16:01

今回のドリル

一言英語 : 顧客へのプレゼンテーションの際に使える一言

英語

"You deserve to feel beautiful, inside and out. Let me show you how."

日本語

"あなたは内面も外見も美しくなる価値があります。どうやって実現するか、私がお見せします。"


英文の長文 : 美容のプレゼンテーション

英語

"Good morning, ladies and gentlemen. Thank you for giving me the opportunity to speak to you today about our new beauty product line. As our valued customers, we understand that feeling and looking beautiful is important to you. That is why we have created this line of products that combines high-quality ingredients with innovative technology to help you enhance your natural beauty. Our team of experts have conducted extensive research and testing to ensure that each product is safe, effective, and delivers the desired results. Whether you are looking for skincare solutions, makeup products, or hair care treatments, our range has everything you need to look and feel your best. We are committed to providing you with the best beauty products and the personalized attention you deserve. So please, take the time to explore our new beauty product line, and let us help you feel beautiful, inside and out. Thank you."

日本語

"おはようございます、皆様。今日、私たちの新しい美容製品ラインについてお話しする機会をいただきありがとうございます。私たちは、お客様を大切に思っており、美しさを感じ、見た目も美しいことが重要であることを理解しています。そのため、私たちは、高品質の成分と革新的な技術を組み合わせたこの製品ラインを作りました。これには、各製品が安全で効果的であり、望ましい結果をもたらすことを保証するために、専門家のチームが広範な研究とテストを行ってきました。スキンケア製品、メイクアップ製品、ヘアケアトリートメントなど、あなたが最も美しく感じるために必要なものはすべて揃っています。私たちは、最高の美容製品とあなたが受けるべき個別の注意を提供することをお約束します。ぜひ、新しい美容製品ラインを探索する時間を取っていただき、あなたが内面も外見も美しく感じるお手伝いをさせてください。ありがとうございました。" }