英語の文章ドリル 20231112 13:00

空港, アーティスト, プレゼンテーション


一言英語 : 超絶緊張する時にこの一言

英語

"Believe in yourself and shine!"

日本語

"自分を信じて輝きましょう!"


英語の長文 : 世界で有名なアーティストの空港でのプレゼンテーション

英語

The world-famous artist, John Smith, was scheduled to give a presentation at an art museum in a different city. As he arrived at the airport, he was greeted by excited fans and reporters. Despite the chaos, John remained calm and composed. With a smile on his face, he waved to his fans and answered questions from the media. His grace and poise impressed everyone around him.

日本語

世界的に有名なアーティスト、ジョン・スミスは、別の都市の美術館でプレゼンテーションを行う予定でした。空港で到着すると、彼は興奮したファンや報道陣に出迎えられました。混乱にもかかわらず、ジョンは冷静で落ち着いていました。笑顔を浮かべながら、ファンに手を振り、メディアからの質問に答えました。彼の優雅さと落ち着きは、彼の周りのみんなに感銘を与えました。