英語の文章ドリル 20231013 15:02

今回のドリル

一言英語 : 晴れた日に市場へ行く

英語

On a sunny day, I visit the market.

日本語

晴れた日に私は市場へ行きます。


英語の長文 : 寒い日の市場

英語

On a cold day, I venture out to the market. The air is crisp and people are bundled up in warm coats. The market is bustling with activity as vendors display their goods under colorful canopies. I can smell the aroma of freshly baked bread and hear the sound of laughter and chatter. I make my way through the market, stopping to sample the local delicacies and chat with the friendly vendors. Despite the chill in the air, the warm atmosphere of the market fills me with joy. It's a perfect day to explore and experience the vibrant energy of the market.

日本語

寒い日に私は市場に冒険します。空気は冷たく、人々は温かいコートに包まれています。市場は活気に満ちており、売り手たちは色とりどりのキャノピーの下で商品を展示しています。新しく焼き上げられたパンの香りが漂い、笑い声やおしゃべりの音が聞こえます。私は市場を通り抜けながら、地元の美味しいものを試食したり、フレンドリーな売り手とおしゃべりしたりします。空気が冷たくても、市場の暖かい雰囲気は私に喜びをもたらしてくれます。市場の活気あるエネルギーを探索し、体験するのにぴったりの日です。