英語の文章ドリル 20231002 16:02

化粧とサッカー

一言英語: ゴール裏でメイクのチェックを!

英語

"I always do a quick makeup check in the stands behind the goal!"

日本語

"私はいつもゴール裏のスタンドでメイクのチェックをするんだよ!"


英語の長文: サッカー場でメイクを楽しむ

英語

As a soccer fan, I find a unique way to combine my love for the sport with my passion for makeup. When I attend games, I not only cheer for my favorite team but also take the opportunity to experiment with different makeup looks. From bold eye shadow to vibrant lipstick, I use soccer matches as my personal runway. Whether it's a glittery eyeshadow in the team's colors or a dramatic winged eyeliner to showcase my fierce spirit, I believe that expressing myself through makeup enhances my overall game day experience. So, while other fans might focus solely on the game, I am in the stands, rocking my creative makeup looks and enjoying the best of both worlds.

日本語

私はサッカーファンなので、スポーツへの愛とメイクへの情熱を組み合わせる独特な方法を見つけました。試合を観戦する際、私はお気に入りのチームを応援するだけでなく、様々なメイクのルックスを試す機会にもなります。大胆なアイシャドウから鮮やかな口紅まで、私はサッカーマッチを私の個人的なランウェイとして活用しています。チームカラーのキラキラしたアイシャドウや、私の情熱的なスピリットを表現するためのドラマティックなウィングアイライナーのように、私はメイクを通じて自己表現することが、試合の日の経験をより一層高めると信じています。他のファンが試合にのみ集中するなか、私はスタンドで創造的なメイクを楽しんで、両方の世界のベストを味わっています。