英語の文章ドリル 20230920 07:04

ジュエリーと製品に関する英文問題

一言英語: ジュエリーを贈られた時に言える一言

英語

"Thank you for this beautiful jewelry! It's absolutely stunning."

日本語

"この素敵なジュエリーに感謝します!本当に素晴らしいです。"


英語の長文: 製品の買い物体験

英語

"I recently had an amazing shopping experience buying a new product. I visited a local store and the staff was very helpful and knowledgeable. They helped me find the perfect product that met all my requirements. The quality of the product is outstanding and it exceeded my expectations. I am extremely satisfied with my purchase and would highly recommend this store to others."

日本語

"最近、新しい製品を購入する素晴らしいショッピング体験をしました。地元の店舗を訪れたところ、スタッフの方々がとても親切で知識も豊富でした。彼らのお陰で、私の要求に完璧に合う製品を見つけることができました。製品の品質は素晴らしく、予想を超えるものでした。私は購入に非常に満足しており、他の人にもこの店舗を強くおすすめします。" }