英語の文章ドリル 20230730 13:30

今回のドリル

一言英語 : 空港内でジュエリーの広告を見つけた時にこの一言

英語

"Sparkling beauty in the airport!"

日本語

"空港で輝く美しさを見つけました!"


英語の長文 : 空港で見かけたジュエリーの広告

英語

As I walked through the bustling airport, a glimmer caught my eye. There, on a gigantic billboard, was a stunning advertisement for a jewelry brand. The image featured a breathtaking necklace, adorned with shimmering diamonds that seemed to reflect the sparkle of the nearby airplanes. The tagline read, 'Indulge in elegance and embrace the allure of luxury.' It was a mesmerizing sight, reminding me that even in the midst of travel chaos, there is beauty and elegance to be found. It made me dream of the day when I could confidently wear such exquisite jewels and feel like a queen.

日本語

賑やかな空港を歩いていると、きらめきが私の目を引きました。そこには、巨大な広告看板に驚くべきジュエリーブランドの広告がありました。映像には、ひかるダイヤモンドで飾られた息をのむようなネックレスが写っており、近くの飛行機の輝きを反映しているかのようでした。キャッチコピーには、「優雅さを満喫し、贅沢の魅力に身をゆだねてください」と書かれていました。それはまるで魅了されるような光景で、旅行の混乱の中でも美しさとエレガンスを見つけることができることを思い出させてくれました。私はいつかそんな素晴らしい宝石を自信を持って身に着け、女王のように感じる日を夢見ました。