英語の文章ドリル 20230914 10:01

今回のドリル

一言英語 : プロトタイプが曇りの日に

英語

When the prototype gets cloudy.

日本語

プロトタイプが曇りの日に


英語の長文 : ホテル予約のトラブル

英語

I had a trouble with my hotel reservation. When I arrived at the hotel, they said that my reservation had been canceled. They apologized for the inconvenience and offered to find another hotel for me. After some discussion, they were able to find a nearby hotel with similar amenities. Although it was an unexpected situation, the hotel staff handled it professionally and made sure I had a comfortable stay. I appreciate their prompt action and excellent customer service.

日本語

ホテルの予約にトラブルがありました。ホテルに到着したとき、予約がキャンセルされていると言われました。彼らはそのことについて謝罪し、別のホテルを探すことを申し出ました。いくつかの議論の後、彼らは類似の設備を持つ近くのホテルを見つけることができました。予期せぬ状況でしたが、ホテルのスタッフはそれをプロフェッショナルに対処し、快適に滞在するようにしてくれました。彼らの迅速な行動と優れたカスタマーサービスに感謝しています。