英語の文章ドリル 20230912 15:01

今回のドリル

一言英語 : スイミングのコツ

英語

Swimming technique is all about efficiency.

日本語

スイミングの技術は効率性にかかっています。


英語の長文 : スポーツ新聞「スイミング大会の結果」

英語

The recent swimming competition held at the city pool was a great success. Many professional swimmers from all over the world participated and set new records. The competition was intense, with athletes pushing themselves to the limit. The event was covered by various media outlets, including newspapers and TV stations. The winners of each event were honored with medals and trophies. The organizers are already planning for the next swimming competition, which is expected to be even bigger and more exciting. Overall, the competition showcased the true spirit of swimming and the dedication of the athletes.

日本語

最近、市立プールで行われたスイミング大会は大成功でした。世界中から多くのプロの水泳選手が参加し、新記録を樹立しました。競技は激しかったですが、選手たちは自分の限界に挑戦しました。このイベントは新聞やテレビ局など、さまざまなメディアに取り上げられました。各競技の優勝者はメダルとトロフィーで表彰されました。主催者はすでに次のスイミング大会の計画を立てており、さらに大きくてエキサイティングなものになることが予想されています。全体的に、この大会は水泳の真の精神と選手たちの献身を示しました。