英語の文章ドリル 20230902 00:01

今回のドリル

一言英語 : 営業で暑い日にこの一言

英語

When it's hot during sales

日本語

営業中に暑い時に


英語の長文 : 暑い日の営業

英語

On a hot summer day, the sales team was out in full force, braving the heat to reach out to potential clients. Despite the sweltering temperatures, their determination and enthusiasm never wavered. They knew that opportunities don't take a break for the weather. Armed with cold drinks and a positive mindset, they pressed on, making their pitch under the blazing sun. Sweat dripped down their faces, but their smiles remained. It was a true testament to their dedication and commitment to their work.

日本語

猛暑の夏の日、営業チームは熱中症対策をしながらも、熱意を持って潜在顧客にアプローチするために全力で行動しました。灼熱の気温にもかかわらず、彼らの決意と熱意は揺るぎませんでした。彼らは天候に関係なく機会は訪れることを知っていました。冷たい飲み物とポジティブな心構えを持ちながら、彼らは炎天下でプレゼンを行いました。顔から汗が滴り落ちても笑顔は絶えませんでした。これは彼らの仕事への貢献と献身への真実の証でした。