英語の文章ドリル 20230824 20:01

今回のドリル

一言英語 : (コメディーを見る)

英語

Whenever I feel down, watching a comedy always cheers me up.

日本語

どんな時でも気分が落ち込んだ時は、コメディーを見ると元気になるんだ。


英語の長文 : (クライアントと友達に別れを告げる)

英語

As a client, it's time for me to say goodbye to my friends who have been my support throughout this project. Working with them has been an amazing experience, and I am grateful for their dedication and hard work. Although our paths may diverge, I will always cherish the memories we shared and the friendships we formed. Thank you, my dear friends, for everything.

日本語

クライアントとして、このプロジェクトを通じて私を支えてくれた友達に別れを告げる時が来ました。彼らと働くことは素晴らしい経験であり、彼らの献身と努力に感謝しています。私たちの道は分かれるかもしれませんが、私は共有した思い出と築いた友情をいつも大切にしています。私の大切な友達に感謝します。