英語の文章ドリル 20230813 08:01

ゴルフと猫のキーワードを使った英文問題

今回のドリル

一言英語 : ゴルフをしている時に猫が現れたら言いたい一言

英語

"What a purr-fect distraction!"

日本語

"何て完璧な気を散らし方なんだろう!"


英語の長文 : ネコのゴルフトーナメント

英語

"In the world of golf, something extraordinary happened — a cat decided to join the tournament. The feline furr-ociousness took the players by surprise as it swiftly made its way through the fairway, defying all odds and putting its paw-some golfing skills on display. Spectators were in awe of the cat's exquisite swing and impeccable aim. The cat's natural agility and grace were unparalleled, as it gracefully leaped over bunkers and tackled tricky slopes. The tournament was forever remembered as the day a cat turned the golf course into its own playground, captivating the hearts of golfers and spectators alike."

日本語

"ゴルフの世界で、驚異的なことが起こりました—猫がトーナメントに参加することを決めたのです。そのふわふわした身の丈ほどのスタイルがゴルファーを驚かせ、猫のすばらしいゴルフスキルがスタートしました。観客たちは、猫の優美なスイングと完璧な狙いに感動しました。猫の天然の敏捷さと優雅さは、打ち下ろしと魅惑的な傾斜にいかなる障害も持ち得ませんでした。このトーナメントは、猫がゴルフ場を自らの遊び場に変える日として永遠に記憶され、ゴルファーや観客の心を捉えました。" }