英語の文章ドリル 20230727 09:04

今回のドリル

一言英語 : (かわいい広告を見つけた時にこの一言)

英語

It's absolutely adorable!

日本語

それはまさにかわいいです!


英語の長文 : 広告の力

英語

Advertising has the power to captivate our attention, invoke emotions, and shape our preferences. In the world of marketing, advertisers know that featuring something cute, such as adorable animals or children, is a surefire way to grab our attention and create positive associations with their products or services. Cute ads not only make us smile, but they also tap into our innate desire to nurture and protect. By showcasing cuteness, advertisers create a strong emotional connection with their audience, making their brand memorable and establishing a positive brand image. So next time you come across a cute advertisement, remember the power it holds and how it can influence your perceptions and choices.

日本語

広告は私たちの注意を引きつけ、感情を喚起し、私たちの好みを形成する力を持っています。マーケティングの世界では、広告主たちはかわいいものをフィーチャーすることが、私たちの注意を引きつけ、その商品やサービスに対してポジティブなイメージを作り上げる確かな方法であることを知っています。かわいい広告は私たちを笑顔にさせるだけでなく、私たちの中にある育てると守るという本能的な欲求にもアプローチします。かわいさをショーケースすることで、広告主は観客と強い感情的な結びつきを作り出し、自社ブランドを記憶に残し、ポジティブなブランドイメージを構築します。ですから、次にかわいい広告に出会ったときは、それが持つ力と、それがあなたの認識や選択にどのように影響を与えるかを思い出してください。