英語の文章ドリル 20230726 15:01

今回のドリル

一言英語 : 航空会社がコンサートチケットを提供した時

英語

When the airline provided concert tickets,

日本語

航空会社がコンサートチケットを提供した時、


英語の長文 : 年齢制限付き航空会社のコンサート

英語

There was an age-restricted concert sponsored by an airline. The concert was held in a large stadium and featured popular musicians from around the world. The airline provided free tickets to passengers who met the age requirement and had booked a flight during the promotional period. The concert was a huge success, with thousands of people attending and enjoying the music. It was a unique collaboration between the airline and the music industry, providing a memorable experience for both the passengers and the musicians.

日本語

航空会社が主催した年齢制限付きのコンサートがありました。このコンサートは大きなスタジアムで開催され、世界中から人気のあるミュージシャンが出演しました。航空会社はプロモーション期間中にフライトを予約し、年齢要件を満たす乗客に無料のチケットを提供しました。コンサートは大成功で、数千人が参加し、音楽を楽しみました。これは航空会社と音楽業界のユニークなコラボレーションであり、乗客とミュージシャンの双方にとって思い出深い体験となりました。