英語の文章ドリル 20230709 20:13

今回のドリル

一言英語

Never give up. (諦めないで。)

英語

My name is Emily and I am 25 years old. I was born in New York but currently live in Los Angeles. I love traveling and exploring new places. My favorite hobby is photography and I enjoy capturing beautiful moments wherever I go. I have a big family and we often spend time together. I also have a close group of friends who are always there for me. I work as a graphic designer and I find joy in creating visually stunning designs. I studied at the University of California and obtained a degree in Fine Arts. Overall, I am a happy and adventurous person who cherishes every moment.

日本語

私の名前はエミリーで、25歳です。ニューヨークで生まれましたが、現在はロサンゼルスに住んでいます。旅行や新しい場所を探検することが大好きです。私の趣味は写真撮影で、どこに行っても美しい瞬間を切り取ることが楽しいです。大家族で時間を共有することも多いです。また、私にとって大切な友人のグループもいます。私はグラフィックデザイナーとして働いており、視覚的に美しいデザインを創造することに喜びを感じています。私はカリフォルニア大学で学び、美術の学位を取得しました。全体的に、私は幸せで冒険心のある人間であり、すべての瞬間を大切にしています。


英文問題 : About Me (私についての問題)

難易度 : ★★★☆☆

英語

What is the name of the person in the passage?

a) Sarah b) Emily c) Jessica d) Olivia

日本語

パッセージ内の人物の名前は何ですか?

a) サラ b) エミリー c) ジェシカ d) オリビア