英語の文章ドリル 20230707 21:43

今回のドリル

とっさの一言英語

利用シーン

外国人友達とのおしゃべり

キーワード

犬, レストラン, 旅行

英語/日本語

I have a dog and I love taking him to restaurants when I travel. / 私は犬を飼っていて、旅行の時に彼を連れてレストランへ行くのが好きです。


英文問題 : Going to a Dog-Friendly Restaurant

難易度 : ★★★☆☆

英語

When traveling, it's always nice to find restaurants that are dog-friendly. I have a dog and I love taking him with me wherever I go. He is very well-behaved and always attracts attention from other customers. Last month, during my trip to Italy, I found a charming little restaurant that allowed dogs. The staff welcomed us warmly and even offered a bowl of water and some treats for my dog. It was a great experience sitting outside with my furry friend, enjoying a delicious meal and the beautiful weather. I highly recommend finding dog-friendly restaurants when you travel with your beloved pets.

日本語

旅行の際には、犬を受け入れてくれるレストランを見つけるのはいつも素晴らしいことです。私は犬を飼っていて、どこへ行くにも彼を連れて行くのが大好きです。彼はとても行儀が良く、いつも他のお客さんから注目されます。先月、イタリアへの旅行中に、犬を連れて入れる魅力的な小さなレストランを見つけました。スタッフは私たちを暖かく迎えてくれて、犬のために水やおやつのお皿を用意してくれました。毛むくじゃらの友達と一緒に外で素晴らしい天気を楽しみながら美味しい食事をするという素晴らしい経験でした。愛するペットと旅行する際には、犬を受け入れてくれるレストランをぜひ探してみてください。