英語の文章ドリル 20230707 07:00

今回のドリル

とっさの一言英語

利用シーン

日常会話での便利な表現

キーワード

ランチ, お腹すいた, 料理

英語/日本語

I'm starving. Let's grab some lunch. / お腹ペコペコだ。ランチを食べに行こう。


英文問題: Best Ramen in Town

難易度: ★★★☆☆

英語

In search of the best ramen in town, I tried several ramen shops, but none of them lived up to my expectations. However, I finally found a hidden gem tucked away in a narrow alley. The rich and flavorful broth combined with the perfectly cooked noodles made this bowl of ramen a true masterpiece. It was worth every penny and I can't wait to go back again!

日本語

街の中で一番美味しいラーメンを探して、私はいくつかのラーメン屋を試しましたが、どれも期待に応えることはありませんでした。しかし、最終的に狭い路地にひっそりと隠れた名店を見つけました。濃厚で風味豊かなスープと完璧に調理された麺が融合したこの一杯のラーメンは、まさに傑作でした。お金を払う価値があったし、また戻りたいと思っています!