英語の文章ドリル 20230704 13:00

今回のドリル

とっさの一言英語

利用シーン

英会話パートナーとの会話で使える

キーワード

英会話, パートナー

英語/日本語 (80~120文字程度)

Having an English conversation partner is a great way to improve your speaking skills. / 英会話パートナーを持つことは、スピーキングスキルを向上させるための素晴らしい方法です。


英文問題 : A Trip to London (ロンドンへの旅)

難易度 : ★★★☆☆

英語 (300~500文字程度)

I recently took a trip to London, and it was an amazing experience. I visited all the famous landmarks like Big Ben, the Tower of London, and Buckingham Palace. The architecture and history of these places were awe-inspiring. I also enjoyed exploring the diverse neighborhoods of London, trying different cuisines, and experiencing the vibrant culture. One of the highlights of my trip was seeing a West End musical at the iconic theater district. The performances were outstanding and I was completely mesmerized. Overall, my trip to London was unforgettable and I can't wait to visit again.

日本語

最近、私はロンドンへの旅行をしました。それは素晴らしい経験でした。ビッグ・ベン、ロンドン塔、バッキンガム宮殿などの有名な名所を訪れました。これらの場所の建築と歴史は感動的でした。また、ロンドンのさまざまな地区を探検し、さまざまな料理を試し、活気ある文化を体験することも楽しみました。私の旅のハイライトの1つは、象徴的な劇場地区でウェストエンドのミュージカルを観ることでした。パフォーマンスは素晴らしく、私は完全に魅了されました。全体的に、ロンドンへの旅行は忘れられない思い出であり、再訪を待ちきれません。