英語の文章ドリル 20240705 21:00

一言英語: (暑い日にはスキーは...)

英語:

Skiing is not ideal on a hot day.

日本語:

暑い日にはスキーはお勧めではありません。

英語の長文: Software Development Retreat in the Mountains (ソフトウェア開発合宿)

英語:

In the picturesque mountains, a group of software developers gathered for a retreat to focus on coding away from distractions. The tranquil setting was a sharp contrast to their bustling office environments. During the retreat, they worked on innovative projects, shared knowledge, and bonded over their love for coding. The cool mountain air rejuvenated their creativity as they tackled challenging tasks together. It was a refreshing escape from their routine work routine.

日本語:

絵のような山々の中で、一群のソフトウェア開発者たちが集まり、興味をそらされることなくコーディングに集中するための合宿を行いました。静かな環境は、彼らが普段過ごす賑やかなオフィス環境とは鮮烈な対照をなしていました。合宿中、彼らは革新的なプロジェクトに取り組み、知識を共有し、コーディングへの情熱を共有しました。涼しい山の空気は、彼らの創造性を活性化し、一緒に難しい課題に取り組んでいく中で、新鮮な気持ちを取り戻すことができました。日常の作業からのリフレッシュを得られる貴重な時間でした。